Hemma efter en lång runda

Hej!

Jag kom in för tio minuter sedan efter en lång runda. När jag gick så tänkte jag att jag kan gå runt enskede och se om det är en bra runda. För er som känner till enskede så gick jag "bakom" enskedes villa område, typ bakom enskede kyrka och kom upp vid sockenplan, gick vidare bakom bea mot tallkrogen och kom ut vid sockenvägen korsningen, gick runt enskede dalens villaområde prallellt med kärrtorp, gick sedan bakom dalens sjukhus och sedan över stora vägen och sedan tillbaka. Kort beskrivet... Hade ett bra raskt tempo hela vägen och jag funtar på att jag var ute och gick ca 6-8 kilometer kanske? Var ute 1h och 15 min, liiiite länge men nu vet jag det i alla fall. Gick i ca 6,5 km/h tror jag. Ska införskaffa mig någon apparat så jag vet exakt, någon gång.
Körde lite mage nu också, 2-3 övningar i högt tempo och fan det brann i magen alltså. Fick grym kontakt med musklerna där!! Känns som jag är på rätt väg.

Nu ska jag äta en stor frukost och sedan vet jag inte vad jag ska göra.



/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback