Härligt..

När jag vaknade imorse när mamma gick hem ifrån så var klockan 07.10 och jag var inte så trött så jag gick upp. Och då kände jag för att gå ut och gå, så jag satte på kaffet och drack upp det och gick sedan en runda på två 30 min och det var så himla skönt. Hoppas jag kommer in i de gamla rutinerna som jag var på väg att nöta in tills min svacka kom, de kommer ibland och nu var det nog i samband med min mens förhoppningsvis. Jag har varit riktigt deppig och det har varit jätte jobbigt. Men nu är jag tillbaka på rätt spår förhoppningsvis...

När jag var ute och gick tänkte jag på lite saker jag vill göra och ska göra så jag tänkte skriva upp det här:

Jag vill skaffa en hund så småning om
Jag vill läsa etologi i höst
Jag vill ta körkort
Jag vill flytta hem ifrån
Jag vill bli av med mitt sötsug
Jag vill ha en ny hälsosammare livsstil
Jag vill bli vältränad
Jag vill våga göra saker jag inte vågat tidigare

En liten lista på vad jag vill... Finns lite mer att skriva men det var främst detta jag har tänkt på. Så skönt att vilja saker. Under de senaste veckorna har jag inte velat göra ett jävla skit. Jag har bara velat lägga mig ner och dö.
Nu känns det som att ingenting kan stoppa mig och jag hoppas verkligen att den här känslan håller i sig!

Nu ska jag äta upp min gröt och sedan snabba mig på och åka till skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback