Fan... Nu får jag ge mig

Trots att jag har varit jätte duktig och äter nyttigt (lunch, middag och sådant) så går jag ändå och köper godsaker i alla fall. Det kommer ju inte hända ett smack om jag fortsätter så här. Det kommer gå plus minus noll... Och det vill jag inte! Men jag ska verkligen försöka att komma på knep som gör att jag kan motstå frestelserna...

Har fixat gymkort på SATS nu i alla fall. Bara för att det är mycket närmare till det centret än att åka till västerhaninge varje gång.. Det blir inte så mycket gymmande för min del då.. Fast jag gillade verkligen fokus. Mysigt litet gym! Men ska nog trivas på sats också tror jag... Längtar tills nisse kommer hem från USA så vi kan börja köra tillsammans. Är skit peppad inför det!!! Ska bli skit kul.

Nej nu ska jag dricka lite te och kolla på avatar för typ 875785758 gången... Kärlek


Prutt


Kommentarer
Postat av: Pappa

Kanon kör på bara!

Kram

2010-04-17 @ 11:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback