En produktiv dag

Gick upp tidigt imorse, vid tio över sju tror jag... Gick och slog på kaffet som jag skulle hälla i mig innan min powerwalk för att kicka igång förbränningen. Ut och gick i det otroligt fina vädret strax innan åtta, och kom hem tio över nio... Jag har bara ett problem när jag är ute och går och det är att jag får ont i smalbenets muskel (tibialis anterior, hehe) när jag går. Inte jätte ont men det gör ont. Det blir bättre efter typ 30-40 min men känns ändå.. Det känns bara när jag ska ut och gå i högt tempo, men aldrig när jag springer. Det känns inte lika mycket när jag går på bandet heller... Kan detta bero på otränade muskler, eller något annat? Blir lite orolig... Vill inte ha benhinneinflammation eller värre. Vad tror ni?


För övrigt så har jag gjort typ 6½ rester, fattar inte hur jag lyckats, men det har jag i alla fall, så nu är jag stolt över mig själv!

Dagens måltider har varit:
Gröt och en knäckemacka med kalkon och keso
Kesella smoothie med proteinpulver
Lax med sallad och lite nudlar
Kyckling med lite råris och sallad
Två grova mackor med ost + ett glas yoghurt med kanel
+ några godisbitar

Tycker ändå det är ett helt okej intag av mat idag eller hur? Skippade faktiskt ett helt påskägg och åt bara några bitar. Sa att mamma skulle gömma det jävligt bra imorgon, jag ska alltså inte leta efter det, meningen är att jag inte ska hitta det så att jag inte ska äta ur det, hehe.

Imorgon ska jag till gymmet och köra axlar och rygg har jag bestämt. Har förvisso redan lite träningsverk i ryggen men inte så farligt. Har även träningsverk i armarna, det är sååå skönt! Är så taggad på att lyckas ordentligt med träningen nu.. Funderar på att byta till SATS eftersom jag flyttat till mamma i enskede. Finns ett SATS center vid globen, nära hemma och jobbet. Mycket bra. Det blir dyrare, men ska kolla upp det där.


Nej nu ska jag söka vidare på olika övningar tills imorgon, sen ska jag glo på en film!

See yah laaaaater


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback