Ojojojoj

Nu när man betalar sina egna räkningar så är det inte så roligt längre!! Tack gode gud att jag börjar jobba snart om allt går vägen... Denna månad hamnade min mobil räkning på 1600 kr, åh tack för den liksom! och det var i princip bara sms biljetterna som kostade! hade ringt för 200 och sedan är det 250 för mobilen, abonnemanget och en annan tilläggstjänst. 550kr är också mycket men ändå en helt OK summa. Det första jag ska göra imorgon är att ta utt 1220 kr och gå till närmaste sl center och köpa mig ett jävla SL-kort!! fan att jag drog ut på detta, så onödigt! Men nu har jag lärt mig en läxa :P.

Jag går upp i vikt och det beror nog på att jag sitter stilla och bara äter godis hela tiden. Så det första jag ska göra imorgon bitti är att gå en rask prommis innan frukost och äta en nyttig frukost och sen göra lite sit ups och knäböj innan jag duschar. Det ska jag försöka få att bli en rutin, för det är inte så himla jobbigt att göra det.

En sak till, jag flagnar som ett djur på benen! Plus att jag är torr. Får väl smörja in mig, min kropp är konstig nu för tiden. Har alltid haft typ perfekt hy men nu börjar den bli konstig. Vet inte vad det beror på men det försvinner nån gång kanske.

God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback