Jag är upptagen... med massa plugg!

Ja som rubriken lyder, jag är väldigt upptagen med plugg. Har en miljon rester + saker dagligen i skolan som jag måste göra klart och försöka lämna in i tid. Igår gjorde jag iaf 1½ arbete så det är jag nöjd med med tanke på den korta stunden jag gjorde det på. Idag ska jag nog slutföra engelska uppsatsen och sedan ska jag finslipa arbetet om hinduismen, sedan tänkte jag göra klart min andra historia grej om jag kan - kom nyss på att boken är hos martin, åker kanske dit ikväll då, eller något men antagligen inte tror jag. Hämtade saras fyrhjuling idag också, har köpt den av henne nu när hon har körkort! =) Min blev ju snodd och jag sålde moppen typ veckan innan min fyrhjuling blev snodd, surt sa räven höhö.

Hade tänkt att städa idag också för mitt rum ser för jävligt ut rent ut sagt. Men det är väl för att jag har pluggat så mycket så jag har inte brytt mig haha... En sak som är bra är att min säng är så jävla skön att sova i. Även om den är lite för mjuk så älskar jag den! skulle kunna ligga där hela dagarna känns det som.

Har också fått hem skolfotot så dom i släkten som vill ha, det är bara att komma hit och hämta så får ni ett ex.


I helgen ska jag plugga, träffa anni en dag och sen vill jag vara med martin för förra helgen var vi tsm i 3½ år så ja tycker att han är skyldig mig en mysdag som han får fixa för vi gjorde ingenting förra helgen, haha ;P

Jaja nu ska jag iaf plugga vidare sen ska jag duscha eftersom vi hade ridning idag i skolan och jag hade Moddan, vilket är en ganska svår häst och svårt var det speciellt i slutet när hon blev så jävla trött och eftersom jag inte är så stabil så tappade jag balansen hela tiden p.g.a. hennes jäkla galopp haha :/ jaja det är bara att rida vidare jag är nöjd även fast jag blev lite sur på slutet hihi.

P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback