Hej gott folk!

Tänkte bara uppdatera lite snabbt. Har precis gjort klart min konfliktanalys och druckit en kopp varma koppen. Ska kolla över mina rester och välja en och göra nu också. Men nu tar jag en paus och kollar på fantastiska hingstar. Här har vi förövrigt en som jag tycker väldigt mycket om som står hos Team Piaff, funderar på om jag ska åka dit efter skolan och jobba ett halvår som praktik eller något, får se skulle ju vara optimalt om de behövde en stallskötare/hästskötare eller något sedan eftersom dom har uppfödning, tävling, egna hingstar, seminstation (tror jag) osv osv. Ja som sagt här kommer Rolex TP!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hejhej, vill du se vilken kändis du liknar? kolla in min blogg :D

2009-09-02 @ 17:57:42
URL: http://indas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback