Borde plugga

Men jag är sjukt trött och har en värkande huvudvärk samt att jag är snurrig. Ska nog slå på en film och glo på och somna till - tidigt. Skönt att jag har fyrhjuling nu igen så jag kan sova en timme extra på morgnarna igen!! äntligen.. imorgon ska jag till martin men jag åker hem och lämnar min fyris först innan jag åker dit. Satsar att plugga på hela fredagen för då har vi bara två lektioner, ska prata med lärarna imorgon om jag kan få göra arbetet hemma. Vet ju vad vi håller på med så... Och på fredag ska jag ägna dom timmarna som står på schemat(eget arbete - alltså inget klassrum) att börja på mitt projektarbete hemma(hos martin då).

Nä nu ska jag dricka ett fett stort glas med vatten och typ duscha och sen ska jag sova för nu fick jag ont i magen också. Fryser som fan gör jag för den delen också, kan iof bero på att det är rätt kallt i vårat hus. Fast jag och pappa verkar vara dom ända som tycker det, och pappa börjar känna sig lite krasslig. Fan då hoppas inget bryter ut!

Ska hålla båda tummarna inatt och hoppas att jag klarar av hästkunskaps provet imorgon, men det gör jag nog. Borde nog kunna få ett vg om jag har tur. Men jag får skylla mig själv, jag väljer ju att inte plugga nu. Fast lite beror det på också för att jag har ingen bok, glömde hämta ut den idag, har förövrigt varit något virrig idag också.


P.S Min katt ozzy har sprungit iväg, nu har han varit borta i en vecka, kanske lite mer... Jag är orolig jag vill att min älskade snutt ska komma hem! han är trots allt min baby ozzy
notera den äckliga vårtbitaren framför ozzy, han tyckte den va lika äcklig som jag när han upptäckte den!


typ grymt snygga höst heels!! kostade dock lite för mycket för mig just nu :( that's life

dessa ska jag nog köpa, går ovanför knäna precis, grymt sköna! dock inte i äkta läder men what the heck..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback