21 september

Jag funderar på att byta design, och det ska jag... men det får bli när jag har tid. Och det har jag inte nu.

Ja det har varit en seg helg, jag borde ha pluggat mycket mer än vad jag har gjort, gjorde typ en fråga på samhällskunskapen... Det blir inte så mycket pluggande i veckan heller.. Eller idag och imorgon så ska jag sätta igång och provjobba lite smått på shell, egentligen onsdag och möjligtvis torsdag också men på torsdag har jag prov så jag måste plugga på onsdag... Sen resten av veckodagarna ska jag fokusera på det aktuella plugget, försöka att göra klart det som jag ligger lite efter med. Mina rester kommer jag att fokusera på så mycket jag orkar, på höstlovet.

Och vecka 40 har jag stalltjänst i rid med några, har ingen aning om vilka, jag hoppas vi är i alla fall minst fyra för det blir så segt annars. Jag kommer inte bo på skolan eftersom jag inte kan sova med folk jag inte känner, ja inte på berga iaf. Så kommer åka fyris varje dag fram och tillbaka. Kommer nog vara en aningens trött, men men.. Det får ja väl ta igen någon annan vecka.


Lola är halt båda fram, är sprutad högt och lågt och ska vila i hagen i två veckor. Är det inte typiskt? Främst för att hon aldrig varit halt i Sverige(9 år) och precis nu när vi faktiskt ska sälja henne. Det suuuger så jävla hårt!! Jag blir verkligen helt galen snart. Jag måste få RIDA och UTVECKLAS och TRÄNA för Anne-Carin!!!! Förlorar jag min tid där då kommer jag helt ärligt börja gråta jätte mycket. Jag ska göra allt för att få rida för henne där. Jävla skit, dum jag är då. Aja jag ska i alla fall börja rida Cantadou som står i 4H-stallet. det är en vit hoppstammad häst efter cardento, men hon rider honom för a-c och det kommer säkert bli jätte bra :) hon ska höra av sig på onsdag så får vi se efter det..

Nej nu ska jag hoppa in i duschen och sen äta typ. Hade tänkt att ta en prominix men nej blev inte så sugen när ja kolla ut genom fönstret faktiskt!

hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback