Tjosan

Stalltjänst SUGER. Det är iof bara jobbigt att gå upp så jävla tidigt och åka dit... Inte så jobbigt med själva stalltjänsten utan att gå upp så jävla tidigt. Jag vill ju sova :( Ska nog sova hela måndagen... Haha. Har inte skrivit på länge i bloggen, men ska väl fixa designen eller något sen kanske jag börjar skriva igen ;)

Detta ska iaf göras i veckan:

- Slinga håret
- Köpa lite nödvändigheter(kläder) till höstvädret
- Forts. provjobb på Shell några dagar
- Plugga och plugga och plugga..
- Sola!!
- Sooova :)



Nä nu ska jag sova middag tror jag. Sen ska jag duscha sen ska jag övningsköra och köpa godis :) Puss!


( ska se om jag köper dessa, får se )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback