Piercat tungan

Hallå alla där ute. Igår var jag inne i stan, och piercade tungan. Det gjorde ont! Eller i alla fall när han skruvade åt kulan... :P Men jag var lite för fokuserad på hur ont det skulle göra så då spände jag mig och det resulterade så klart i att det gjorde mer ont än nödvändigt. Fast det var inte så farligt som jag trodde! Så nu i helgen ska jag ta det lugnt bara så jag låter tungan läka det här. Tydligen så har jag haft tur för min tunga är inte mer svullen än vad den var igår, en dels tungor har blivit enorma så dom inte kan prata men jag kan prata någorlunda bra i alla fall :)

Något som verkligen suger är att jag inte kan äta riktig mat på minst en vecka och det SUGER verkligen. På riktigt!! Jag är lite halvt deppig pga det, haha.. Jag längtar tills om några veckor för då kan jag äta igen... Jag drömmer till och med om mat! Haha herregud jag hoppas det kommer vara värt det sen ;)

Nu ska jag gå och äta SOPPA (!!!!!!) och hoppas på att jag blir mätt.

P&K Jullan

Kommentarer
Postat av: Josse

Vill man vara fin så får man lida pin :P hihihi

2009-05-24 @ 19:48:07
URL: http://jossssephine.blogg.se/
Postat av: Julia

PRECIS ;) haha

2009-05-26 @ 09:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback