I'm sorry

Jag har tänkt på en sak. Jag har nog inte varit den trevligaste på senaste tiden... Jag ska väl inte skylla ifrån mig på något men jag antar att det har att göra med att jag har gått ifrån mitt tre åriga förhållande och har känt mig rätt ensam. Men samtidigt så måste jag också ta ansvar för att inte låta det gå ut över någon annan. Och det har jag nog... Jag inser det nu. Speciellt när man hamnat i diskussioner med mina underbara vänner så har jag varit alltför envis och pushat det för långt så det kanske till och med gått över styr. Och det är ju det sista jag vill..

Med tanke på att jag faktiskt inte är tillsammans med M längre så betyder det också att jag är inne i något helt nytt och främmande. Jag har varit väldigt förvirrad och mått jävligt dåligt och det har resulterat i att jag har varit konstig, annorlunda, dryg..? Men jag är på väg tillbaka! Jag behöver väl lite tid att smälta det här och känna att jag faktiskt är omtyckt.

Satt och tänkte på förra sommaren och jag hade överlag väldigt roligt då, jag var mycket med min älskade vän Sara och ja det finns inte ord nog för att beskriva hur mycket jag tycker om dig! Vill bara att du ska veta det. Du har en stor plats i mitt hjärta. Jag hoppas att den här sommaren blir ännu bättre full med bus och äventyr ;)

Imorgon åker jag till grekland och jag kommer sakna mina vänner väldigt mycket. Jag hoppas ni vill ses när jag kommer hem!! :) Puss och kram vi hörs kanske senare ikväll eller imorgon innan jag åker. Annars uppdaterar jag möjligtvis i grekland!


Kommentarer
Postat av: fanny

du är väldigt omtyckt av mig julia, ska du veta! puss på dig.

2009-05-30 @ 16:17:40
Postat av: Pappa

Go girl, du e bäst!

2009-06-03 @ 00:23:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback