Hinder - Lips of an angel

Honey why you calling me so late?
It's kinda hard to talk right now.
Honey why are you crying? Is everything okay?
I gotta whisper 'cause I can't be too loud

Well, my girl's in the next room
Sometimes I wish she was you
I guess we never really moved on
It's really good to hear your voice saying my name
It sounds so sweet
Coming from the lips of an angel
Hearing those words it makes me weak

And I never wanna say goodbye
But girl you make it hard to be faithful
With the lips of an angel

It's funny that you're calling me tonight
And, yes, I've dreamt of you too
And does he know you're talking to me
Will it start a fight
No I don't think she has a clue

Well my girl's in the next room
Sometimes I wish she was you
I guess we never really moved on
It's really good to hear your voice saying my name
It sounds so sweet
Coming from the lips of an angel
Hearing those words it makes me weak

And I never wanna say goodbye
But girl you make it hard to be faithful
With the lips of an angel

It's really good to hear your voice saying my name
It sounds so sweet
Coming from the lips of an angel
Hearing those words it makes me weak

And I never wanna say goodbye
But girl you make it hard to be faithful
With the lips of an angel

And I never wanna say goodbye
But girl you make it hard to be faithful
With the lips of an angel

Honey why you calling me so late?

Kommentarer
Postat av: Fella

Fina ögon du har =)

2009-05-21 @ 18:15:01
URL: http://thenewfella.blogg.se/
Postat av: jessica

fiin blogg (:

2009-05-21 @ 18:19:11
URL: http://absolutjessica.blogg.se/
Postat av: Farbror Jonas

Hehe, med risk för att låta vuxen (?????)

Ska du pierca tungan??? Are you nuts? Jaha, skruvat om du frågar mig.



Om du nu nödvändigtvis ska tatta dig så vet du ju vad du skall ha för något, det e ju inte mycket att snacka om, eller hur?

2009-05-23 @ 05:06:19
Postat av: Julia

Till jonas:

haha japp and it's done!! :D Lite jobbigt just nu bara. svullen och öm :( kan bara äta soppa :'(



haha vad skulle det vara för något då? ;) för tatta mig ska jag göra!!

2009-05-23 @ 17:00:47
URL: http://breitholtzjulia.blogg.se/
Postat av: Farbror Jonas

Jag undrar bara vad det skall va bra för? Har bara hört en anledning och jag säger som Stefan Sauk: Jag är skeptisk.



Ang. tatueingen, det finns ju ett vapen i släckten om det har undgått dig. (Inte troligt va?) :)



Skulle jag tatta mig skulle jag ha den på axeln.

Jag tror tom Svante skulle gilla det, även om jag undrar om han gillar att du tattar dig ÖVERHUVUDTAGET?



Men du är ju vuxen nu så du gör som du vill antar jag, just DONT FUCK UP!!!!!!

-Och gör inget som jag inte skulle göra.

(Vad som nu menas med det.......)

2009-05-24 @ 01:38:26
Postat av: Julia

Hahaha jag piercade tungan för att det är en kul grej framför allt, sen också för att om jag inte vill visa den så behöver jag inte det. Tar jag ut den så kommer ingen se något fult ärr (som i naveln t ex).



hihi pappa och jag ska kanske tatuera oss tillsammans ;) han har funtat på vårat bo märke.

2009-05-26 @ 09:33:34
URL: http://breitholtzjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback