Grekland, fan vad skönt

Hej alla där ute!

Jag är riktigt taggad på att komma igång med träningen och kosten igen, på riktigt... Vet inte vad som hände men helt plötsligt slutade jag göra mina övningar här hemma. Kanske för att jag är för otålig på att reslutat ska komma? Iof så har jag gått upp ett par antal kilo så skillnad gjorde övningarna, även om jag inte såg någon markant skillnad. Pappa och vi snackar om att alla (jag, nisse, pappa och magnus) ska börja gymma på SATS typ. Det blir kul för då är man fler + att vi har en expert på träning med oss, Magnus!! Skit bra. Eftersom vi alla bor tillsammans då så ska vi äta nyttigt och bra mat för just träning osv, så jag är grymt taggad - ska se till att detta blir av också!!

Hade tänkt att gå ut och gå powerwalk idag, men avstod eftersom jag inte har några bra skor. Kändes inte som en bra idé att komma hem och ha svin ont i fötterna.. Ska försöka kirra ett par bra jogging skor/gå skor.

Som ni alla vet så har jag ju också piercat tungan och den läker så himla bra! Jag har tagit hand om den jätte bra, eller jag tar bra hand om den så att det inte ska bli infektion. Jag kan i alla fall käka mat nu, inte till 100 % men jag kan tugga och sådant och det är aaaaaaas skönt :D.


Och på söndag så ska jag till Grekland i två veckor med min lillebror, mamma och hennes bästis är där redan. Åhh det ska bli sååå skönt. Känner verkligen att jag behöver den semstern. Sen kommer jag hem, är hemma i tio dagar och sedan åker jag till London i en vecka! :)



Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback