Galen lördag

Igår så festade jag gärnet, eftersom jag då firade min 18-års dag. Fan vad roligt det var! Det kom massa folk och det var super trevligt. Även om jag var totalt borta från typ tolv till tre, så hade jag så fruktansvärt kul hela kvällen. Jag är så himla glad!! Jag tänkte inte låta något eller någon förstöra min kväll, och även fast det hände lite saker som kunde förstört, så förstörde det inte min kväll ska jag säga er! Jag tyckte det blev väldigt lyckat och jag skulle inte tveka på att göra om det!

Men nu ska jag återgå till något annat, tjopp tjopp gummisnopp!

Kommentarer
Postat av: Gubbe med Altzheimer som bara verkar bli värre

Ja jag vet, jag borde kommit ihåg att du fyllde år.

Det här va inte helt ok om man säger, inte ok alls om man skall vara ärlig, men det finns ju tid för bättring.



Iaf, det finns ju en del som hör ihop med födelsedagar.....vi fixar det a.s.a.p.



Ha det bäst

/Farbror J.

2009-05-08 @ 06:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback