BULLSHIT

Man skulle ju lugnt kunna säga att den största delen av den här världen består av en jävla massa bullshit. Rent allmänt alltså. Tänk vad många personer som bara snackar en jävla massa skit? Lustigt det där... Finns väl egentligen ingen som helst anledning till att vara oärlig eller bara rent ut av dum i huvudet? Folk är så känsliga. Även jag. Det är väldigt mänskligt. Men ändå, så är det så mycket skitsnack över allt. Om allt och alla, om allt och inget. Hellre än person som är ärlig och uppriktig och RAK än folk som tar genvägar i allt och inte är uppriktiga. Fast det är också svårt att vara rak mot någon då man måste tänka på hur man framför det man vill säga. Att vara rak mot någon behöver inte alltid vara att man ska säga rätt ut vad man tycker, utan det är snarare att man måste tänka efter på vad man säger men fortfarande att man skippar 'skitsnacket'.

Nu ska jag nog kasta mig i säng, är trött och måste nog sova. Innan mina tankar flyter iväg någon helt annanstans som inte är så bra för tillfället kanske.

Tack underbara Josefine för ditt stöd. Och tack familjen. Ni är bäst!


josefinis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback