Tjolahoppsan

Idag är det 2 mars! Tiden går snabbt. Snart är det april och sen är det maj och då smäller det, då blir jag 18! Det blir många partyn, ett party på pappas sida, en på mammas, och ett eller två egna! Ett med mina vänner i skolan och kanske ett med gamla vänner, eller båda två tillsammans man vet aldrig! Can't wait...

Det var en spekulant som kom och tittade på Lola igår och det gick bra hon tyckte hon var rolig och mysig typ så hon kommer tillbaka på lördag och då ska jag visa henne samt att hennes dotter (ponnyryttare) ska rida henne! Så det blir braaaa.. Jag hoppas verkligen på dom här att dom vill ha henne, det skulle vara jätte bra!

Nä nu ska jag göra mig i ordning och sen dra till skolan, bajs på er!


P.S jag har kommit på en bra ide till min bästis födelsedagis, hihi det är ju inte förrens i augusti men jag vet nog vad jag ska kirra! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback