Riktigt trött

Tjenis bloggen!

Idag är jag riktigt trött.. Vet inte varför. Men jag är det i alla fall... Är trött i benen också, har konstig träningsverk sen jag tränade igår! Meningen var väl att jag skulle träna rumpa men aja, som sara säger: du måste tänka mer rumpa!!
det är väl sant antar jag, man måste verkligen fokusera på rätt kroppsdel så man tränar det man ska träna, annars kanske man spänner helt fel muskler... jaja jag är lite hungrig men jag orkar inte äta tror jag. Är väl inte det bästa man kan göra så här på kvällskvisten :P Fast jag är inte ute efter att gå ner i vikt så det gör inget, men det är bara det att när jag käkar så sätter det sig på låren, inte magen eller nån annanstans. Och nej tack där vill jag inte ha nåt jäkla fett!!



Tycker ni inte att dessa skor är riktigt heta? Det tycker i alla fall jag! 13 cm klack och 3,5 cm platåhöjd.  Riktigt snyggt med klack samt platå detaljerna. Lär ju vara lite knepiga att gå i fast dom hade ju inte så farligt smal klack egentligen, men ja, antagligen liiite svåra att gå i. 499 kr på nelly!

Nej jag sitter faktiskt här och väntar på att min j*vla tvätt ska bli klar nån gång så jag kan slänga in den i torktumlaren och sen SOVAAAAAAAAAAAAA!!

God natt och jag önskar jag blev STENRIK och LYUCKLIGAST I VÄRLDEN


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback