Jaja strunt samma (för tillfället)

Nu orkar jag inte bry mig om designen mer för tillfället, om det inte är någon vänlig själ som kan hjälpa mig att få till en snygg design? man ser ju vilket spår jag är inne på men behöver fräscha till det.... skicka ett mail! [email protected]

Jag längtar verkligen tills jag går ut gymnasiet. Jag vill så gärna stå på egna ben, tjäna mina egna pengar, ha min egen lägenhet (med eller utan någon) och utbilda mig till det jag vill och kunna betala mitt allra högsta intresse som jag i princip lever för idag, ridsporten... Är så taggad inför framtiden! Även om det är ett helvete just nu med min ekonomi (jag har ju ingen!) och tid för annat så måste det gå att lösa på något sätt... Sommarjobb har jag sökt, håller tummarna för att få något. Dom pengarna går väl åt till mitt körkort antagligen.. Har sökt helgjobb men inte fått någon respons ännu så ska fortsätta att vara lite desperat... Frågan är hur jag ska hinna med allt? Lite frustrerande just nu för jag måste ha pengar. Behöver väldigt mycket mer kläder, massa basic plagg men ändå mycket festligt också, en del iaf... Skor också, och en eller två vår jackor. Mmmmmmmmmmmmmm jobb tack! Ett lätt jobb där man tjänar mycket, vad kan det vara?

Mycket tankar snurrar i min skalle just nu. Mycket. Får se vad jag till slut kommer fram till.... Längtar till våren och sommaren, då kommer det hända mycket i mitt liv, hoppas jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback