Jaha det där var ju smart gjort

Nu råkade jag klicka bort hela inlägget, smart som jag är! Orkar aldrig skriva om allt. Men kortfattat så tänkte jag skriva att nu har jag precis tränat, fast jag är inte klar ännu. Har kört ben+rumpa+cykla och nu ska jag köra framförallt mage och sedan lite armar om jag orkar. Har föresten mätt mig och så på diverse ställen, och ska kolla var femte vecka hur mycket jag minskat/ökat i omfång. Ska bli kul! Jag har också vägt mig och har gått upp 5 kilo och det är inte muskler utan all skit mat jag proppat i mig sen jag gick ner på halvfart med träningen och maten. Satte sig dirr! Inte kul. Bort med dom kilona och ge mig lite muskler istället! Det är enormt viktigt för mig att man är nöjd med sig själv! Och det jobbar jag verkligen på nu.



Nej nu ska jag gå och träna klart och sedan hoppa in i duschen och dricka gainomax och sedan plugga lite till på hästkunskapen! Juste jag glömde boken i skolan och ja det är ju typ 27 sidor jag missar att läsa, men jag har ju iaf ett häfte + att jag kan alla instuderingsfrågor... Det här ska nog gå bra!

God nattis bloggen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback