Jag vill bara krypa ner i sängen och kolla på film

För jag har väääärldens huvudvärk. Måste verkligen ta det lugn i helgen. Känner mig inte bra asså... Hade feber i natt vaknade var och var annan timme av att jag frös / svettades. Plus dunkande huvudvärk heeela tiden och ont i halsen. Nej fy fan jag gick upp kl sex och tog en ipren, men nu känner jag att jag behöver en till! Prov idag i hästkunskap, får väl se hur det går... Ska sedan till stallet och rida min läxa (rakriktningar) och sådant och det kan bli jobbigt för det är sjukt svårt att göra det på ett korrekt och rätt sätt, det trodde ni inte va? Nej men så är det i alla fall... Sedan ska jag tjäna hundra spänn (tjohoo) på att ta in hästarna i stallet... Jaja det är ju bättre än inget men just nu är jag avis på sara för hon ska jobba på runsten i helgen och då får hon mycket pengar 750 kr! as mycket ju hihi. Jaja 100 spänn e väl bättre än ingenting, inte för att jag tror att jag kommer få behålla pengarna..??



Nu ska jag snart stoppa i mig någonting så jag laddar upp ordentligt för dagen, har redan ätit två mackor med stekt ägg och smoothie, jätte gott! Jag brukar inte gilla stekt ägg så värst men det är skit gott om man kryddar den med chili! Mums! Var också ute på prommis innan frukost idag som jag har varit de tre senaste dagarna. Ska det varje gång jag har sovmorgon, det är bra för fettförbränningen. Men idag ska jag inte träna för det gjorde jag igår och jag är lite stel och har faktiskt träningsverk för en gångs skull... Tänker chilla gärnet framför let's dance finalen med naturgodis! Titta va duktig jag är, jag ska äta naturgodis istället för vanligt... Just nu är jag bara sugen på mat, inget jävla godis.... Känns bra!

Vem vill ni ska vinna let's dance? Jag röstar helt klart på Magnus!


So long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback