Ja det här var ju verkligen ett äventyr

Hej bloggen!

Ligger och kollar på Crossroads med underbara Britney spears, hon var min idol när jag var liten :) Laddar hem massa gammal musik av henne nu, lite roligt, för jag kan låtarna fortfarande, underbart, haha!

Jaja sak samma. Idag hade vi tjejer ett äventyr! Jag och sara skulle ta våra fyrhjulingar (ja min är äntligen fixad) och det går bra tills vi ska svänga för då dör den, sen kan jag inte starta den igen. Sen så small det från avgasröret, som ett högt pistolskott. As skumt.... Jaja det slutade med att emelie fick åka och hämta en bogseringlina från skolan och sedan bogsera mig till stallet och sedan hem, haha det var ju allt ett litet äventyr! Fast inte för mig för det där händer ju var och varannan dag nu för tiden, för mig. Lustigt...

Känner mig lite smått ledsen just nu. Så hej då =)


Det här är den Brittan jag kommer ihåg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback