Huvudvärk

Hej bloggis!

Jag är rätt trött och har ont i huvudet, så det är lite segt... Jag och pappa har precis ätit och det var väl helt okej. Bla bla bla bla. Efter skolan åkte jag och emelie till stallet och så red vi ut och sedan så gick jag till ridhuset, för jag anade att Anne-Carin var där, jag behövde nämligen hjälp med att se om Lola var ofräsch (mamma kände att nåt var fel igår), och det var hon... Antagligen vänster fram. Kan man inte kalla det här min vanliga tur? När vi väl ska sälja henne och har ett par intressanter på henne som verkar ganska positivt så blir det så här... Jag orkar inte! Jag hoppas verkligen att hon blir bra snart, för dom kommer igen på lördag och då gäller det! Då ska jag visa henne + att dottern ska provrida sen tar dom sitt beslut. Och för att detta ska ske så behöver ju lola vara ren och fräsch... Sen om dom säger ja eller nej får man ju se.
Jaja, sedan skjutsade emelie mig ända hem TACK för det snälla du!!! Juste vi får ju inte glömma att jag och emlan köpte godis (som vanligt) samt två bullar var hihihi muuums hela bilen full av smulor!!



Juste sen höll vi på att krocka för en JÄVLA IDIOT svängde rätt ut från en avfart och såg inte oss komma så vi får köra ner i diket (typ) för att inte smälla. Hans bil var ju inte liten om man säger så. Haha jag och emelie + oturen. Kul! Så vi tröstade oss med godis. Det hjälpte faktiskt :)

Jag vill ha jobb nu! Bara så alla vet. Och jag vill ha tur i livet också. Det går inte riktigt vägen för mig just nu... Men så är det väl alltid, och det vänder ju säkert någon gång =)


So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback