Hallelåja!

Hej bloggen!

Slutade tidigt idag och har varit i stallet och så nu, och nu är jag hemma.. Har suttit och kollat upp alla mina rester, totalt 9 st, trodde det var flera. Men jag tror det är alla, och det är faktiskt mest samhälle som är roligast (undra varför jag har rester i det för? knäpp jag är) jaja det blir i alla fall roligt att göra samhälls-resterna, haha... Sen är det en historia uppgift, arbetsmiljö och säkerhet, ekologi, hästkunskap. Och det är väl inte så jätte tunga uppgifter, så det känns bra. Ska bara kolla på med svenskan varför jag har så dåligt betyg... Har ju en rest där men det spelar ingen roll, sa hon. Vi har en ny svenska lärare, faktiskt våran tredje eller fjärde eller vad det nu blir. Jaja, vi får se sen vad det blir. Juste nu kom jag på att hon lämnade omdömena som dom var från förra läraren vi hade, så det ändras sen när hon sätt mer av oss. Tror jag...

Jaja jag har i alla fall kollat upp det och planerat i vilken ordning jag ska göra allt. Sen har jag kollat på lite olika yrkesutbildningar, har kollat på några som verkar roliga, bland annat personlig tränare (kanske helt otippat men det verkar kul!) djursjuksköterska, hästmassör mm. Ska kolla runt på mer utbildningar sen så jag vet vad jag måste välja till på induviduellt val i slutet av tvåan..



Nu ska jag slänga mig i sängen framför en film för jag är så himla trött, även fast det är så bra väder!

kraaaam

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej!



Vad bra att du tar tag i resterna, det gör din pappa glad. Kram

2009-03-21 @ 14:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback