God nattis!

Gooooooooood natt bloggen! Nu är tvättmaskinen klar för ett tag sedan så nu har jag slängt in det i torktumlaren och satt en ny tvätt men den tar jag inte hand om förrens imorgon =) Hoppas jag kommer till skolan och hem imorrn då... Min fyris är väldigt CP just nu!! (ovanligt...........) Jaja jag håller tummarna för att det ska fungera bra!

Har tvättat av mig sminket och så nu samt borstat bissarna samt smörjt in ansiktet, så nu är jag babyface i ansiktet och babylen! Hihi =)

Juste, den 10 mars så ska jag och pappa äntligen på introduktionskurs på brandbergens trafikskola! Haha sen är det bara tuta och köra så jag kan ta körkort efter sommaren som är mitt mål =) Fyller ju 18 i början av maj så det är ju lungan. Tror jag ska börja läsa teorin redan nu, varför inte liksom? Eller i alla fall så mycket som jag har tid med. En kul sak är ju att jag antagligen hinner ta körkort före min bror och han fyller 23 i år, han ska också på introduktionskurs nu snart, så vi får se vem som hinner först ;)



bättre sent än aldrig eller vad säger ni?

puss å kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback