God morgon!

Morrn morrn bloggen!

Nu har jag precis cyklat, duschat och nu sitter jag och käkar frukost. Riktigt skönt faktiskt att cykla innan man käkar, direkt när man går upp liksom. Visst det kan kännas tungt att gå upp ur den varma sängen och ta på sig rätt kläder, men hey, det är väl bara att göra det? Så är det över sen. Sen cyklar man och hoppar in i duschen så blir allt bra! ;) Det är ju skönt att svettas också, eller vad tycker du?

Det är redan torsdag och jag kan säga att jag har inte hängt med över huvud taget. Det är ju fredag imorgon????? Jaja man ska inte klaga! Och så fyller jag år om exakt 60 dagar idag, och sara om 180 :P Haha. Men för mig är det bara två månader kvar!! Jippiiiii =) Dags å skaffa ett jobb så man kan leva ut som 18!

På lördag ska jag till emelie antagligen och det ska bli suuuuuper kul! Saris följer såklart med, och jenny också tror jag.


Nä! Nu måste jag äta upp och sen göra mig i ordning! Puss!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback