Ett evigt mysterium

Tänker inte berätta vad jag tänker på just nu, eller jo jag kan berätta en sak - men inte den andra, för den är hemlig.

Nu tjatar jag väl ut mig själv, men ni alla skulle bara veta hur mycket jag älskar min bästis Sara! Hon är bäst. Älskar henne mest av allt, faktiskt. Skulle inte byta ut henne mot någon eller något i hela världen... Hon är min andra halva. Jag är rädd varje dag för att förlora henne. Att hon ska tröttna på mig, att jag är en dålig vän eller liknande... Ja ja hon e min bästis i alla fall!


Kommentarer
Postat av: Bästis!

Älskar dig också bästis! vilken fin bild på mig när jag är dragen hihi ;P Kommer aldrig tröttna på dig, du är min andra halva <3

2009-03-12 @ 21:05:14
Postat av: joel

hahahahaa

2009-03-17 @ 16:20:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback