59 dagar kvar...

... och sedan smäller det, jag fyller arton! Jaja nog om det.

Hej bloggen!

Har faktiskt gjort mina rumpövningar nu, så nu e jag trött i baken! Lite sent på kvällen kanske, men bättre sent än aldrig! ;) Ännu har jag inte känt eller märkt någon skillnad, men jag har ju bara hållt på i 1 vecka och tränat 4 ggr så det tar ju lite tid innan jag märker någon skillnad. Måste ge det tid. Samtidigt som man följer ett träningsprogram så måste man ju, eller måste och måste, man bör, snarare, äta så nyttigt som möjligt och motionera samtidigt. Jag cyklar några dagar i veckan, ännu inte så lång tid utan bara 20 min men jag blir i alla fall svettig och det är ett tecken på att jag gör något bra, så jag inte segar utan jag har ett rätt bra och högt (eller högt och högt, vi snackar knappast spurt här men ni fattar?) tempo så jag blir ju lite trött i benen och så :) Ska successivt börja cykla längre tid och göra det jobbigare men just nu ser jag det bara som motionsträning.
Jag och emelie måste alltså sluta med våra godispåsar! Eller om hon köper godis så ska jag inte köpa det i alla fall. Det är inte nyttigt att små äta, men visst en godis påse hit eller dit det spelar ju ingen roll men det får inte bli för mycket bara. Först och främst eftersom jag är sockerberoende och jag vill inte ha diabetes eller något i den stilen. Så jag måste chilla lite känner jag...

Imorgon ska vi till Emelie trots allt! Det ska bli skooooj. Men innan det ska jag agera lite fotograf och möjligtvis hjälpa till på programridningen. Ska först och främst titta på Anne-Carin som rider Intermedier 2  och emelie och sara + emelie på farris. Ska bli kul. En glad nyhet också är att Lola inte är ofräsch längre, så nu e hon som vanligt! A-C red idag och det gick bra, hon orkade inte så mycket blev trött rätt snabbt för att A-C kom åt henne så snabbt. Det var jobbigt tyckte lola! Tar ju lite längre tid för mig att verkligen komma åt henne så det är bra att A-C kan rida ibland också! Så spekulanterna kommer imorgon eller på söndag, om dom ser att mamma har försökt få tag på dom vill säga.... Jaja vi får se hur det blir! Nu blev det här ett långt brev känns det som så nu ska jag ta bort sminket och kanske ta en dusch, om jag orkar.



Puss på er!

Kommentarer
Postat av: Josse

Fin bild :) <3

2009-03-07 @ 11:40:21
URL: http://jossssephine.blogg.se/
Postat av: joel

fräck bild!

2009-03-11 @ 17:58:01
Postat av: Julia

tack så mycket :) jag har bara fixat lite med ljuset annars e den ju normal hihi

2009-03-12 @ 08:05:52
URL: http://breitholtzjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback