53 dagar kvar

Sen är jag 18! Vet inte varför jag längtar så mycket egentligen, eller jo det gör jag väl men det är skitsamma just nu.
Har precis ätit tomtegröt till frukost, mumsigt jag älskar tomtegröt! Så nu ska jag sätta på mig nåt och sedan åka till skolan. Det är prov och jag har inte pluggat ett jota så önska mig lycka till.. Tur att man får ha böckerna! Det är ju ändå analys och egna tankar som ger högre betyg så, och det är inga problem för mig i samhällskunskap :)

Har hittat massa saker i den nya HM-katalogen, räknade ihop allt, totalt 2500 kr tror jag... Fast jag kan välja bort lite också så det blir mer rimligt. Men såg iaf jätte söta bikinis som jag vill ha i sommar! Nej nu måste jag dra. Ciaoooo!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vicka snygga brudar!

2009-03-12 @ 19:48:34
Postat av: Julia

Så klart!

2009-03-12 @ 19:51:55
URL: http://breitholtzjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback