Vill inte

Vill egentligen inte alls lägga ner den här energin som jag gör just nu på att bli besviken och irriterad. Men jag blir det. Ibland undrar man vad som är för mycket begärt? Är det så jävla svårt att göra vissa saker som tar max några minuter? Orkar inte skriva exakt hur jag känner då det känns onödigt för kommer få kommentarer och då kan jag lika gärna prata med dom personerna/personen jag syftar på. Men det är säkert ingen big deal men ändååååååååå. Är så trött på saker!

Tänker bara lägga ner tid på saker som ger mig något tillbaka. Tänker inte lägga ner tid på något som inte ger nåt tillbaks. Tycker det är väldigt onödigt. Synd och trist men så får det vara. Eller något, e lite neggo just nu...

Aja åker till London imorgon en vecka det kommer bli skoj men kommer sakna min baby så himla mycket!!

Puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback