F*cking strul liv alltså

Ja, det är jävligt struligt hit och dit. Men jag har väl mig själv att skylla antar jag. Jag tänker följa mitt hjärta den här gången och jag får hoppas att det blir bra. Det känns bra nu, jag vet var jag är trygg.. Önskar bara jag kunde vrida tillbaka tiden. Fast ändå inte, det här kan vara bra.

Jag önskar inte att såra någon, även om jag kanske kommer att göra det. Jag är verkligen ledsen för det och jag kanske inte alltid har varit så ärlig nu när jag tänker efter. Då kanske jag var det, men inte nu. Nej, jag känner inte som jag gjorde för ett tag sedan. Jag har hittat tillbaka till min verklighet och det är så jag vill ha det, mitt hjärta har skrikit vad jag vill ha och nu har jag klartgjort det. Nu känner jag mig lugn.. Mitt hjärta tillhör bara en person. Och honom älskar jag mer än livet, oavsett vad som hänt tidigare. 

Så, nu sticker jag iväg över helgen. Bloggar när jag kommer hem!


I've made my choice


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback