Vad är klockan egentligen!

Fick ett härligt samtal av en något berusad martin klockan fem, men stackarn har haft en vild natt så han kommer hem till mig snart och eftersom jag är världens bästa flickvän så ska jag ta min fyrhjuling och hämta honom i tungelsta. Men han insisterade (tyvärr) på att följa med till stallet (jag har utsläppet) så det får väl bli så då. Bara han håller sig i skinnet....?
Är inte så speciellt trött, jag och sara somnade, eller haha  jag somnade rättare sagt runt halv två typ för cozy kom hem i natt och han gosade så mycket så jag kunde inte somna :P Plus att han väckt mig flera ggr inatt för han ville sova med mig och gosa. Han har saknat sin mamma! Men nu slängde jag ut han igen hihi.

Det här var väl ett trevligt morgon inlägg vaaaa? Juste btw så ska jag och martin betala resan idag till mallis där vi kommer vara i två veckor. SÅ SJUKT SKÖNT! Jaja nu ska jag kanske göra lite frukost eller något det känns så onödigt att sova i typ 40 minuter till... Ska försöka göra något som driver tiden lite.

Puss å kram på er där ute




I keep on dreaming about you, night after night...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback