Okej lite uppdatering då

Har varit rätt kass på att uppdatera om alla väsentligheter jag hållt på med på sista tiden... Skämt och sido ;)
Just nu så har jag precis torkat tårarna efter ett samtal med Martin, fan det var skönt att få prata ut lite.. Härligt att han äntligen orkade lyssna på mig, men han lyssnade så fint och sa lite bra saker. hihi sötnos.. Men jag är en sån dramaqueen, verkligen...Men när man har ett sånt stort hjärta som jag så ryms det också så mycket känslor i det... Både positivt och negativt.  Men men nu ska jag fan ta mig i kragen och sluta vara så negativ emellanåt! Måste verkligen lära mig att hantera dom situationerna..

Ja jag har ju en del pengar nu då jag är 18, har haft fonder sen jag var liten som har växt till en summa nu. Tråkigt med den här jävla lågkonjukturen bara, det skönk typ 9000 kr i värde så.. men men sånna smällar får man ta. Det jag har planerat hittills för dom pengarna är ett körkort och möjligtvis en utlandsresa. Sen får jag se om jag lyckas hålla i pengarna och spara dom, eller om jag använder upp dom. Oavsett var det blir, så blir det det, och jag får skylla mig själv om jag shoppar upp mina pengar helt enkelt. Då får jag stå där sen och säga fan jag skulle aldrig ha gjort det! Bad luck säger man då.

Hade tänkt att investera i ett gymkort, men känner mig inte så sugen på att träna själv, så ska försöka lösa det där och tänka över det så länge.. Fan pengarna kommer ta slut snabbt som attans känner jag nu. Om jag nu åker utomlands kanske jag inte kan lyxa till det så mycket som jag hade tänkt från början... Aja ska lägga upp en budget imorgon eller något.

Men imorgon eller på onsdag blir det något riktigt spontant, kanske ;) vi får se. Nä nu ska jag nog glutta på film typ!


Kärlek till alla er som förtjänar den :)

P.S Väntar på att min nya mobil ska komma, en Sony Ericsson W715 ... men nu har jag hittat massa andra istället t ex samsungs nya ultra touch as grym men men man kan ju inte få allt här i världen tyvärr :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback