My mind is spinning

Jag klarar dagarna bra, ibland är det bra och ibland är det skit. Men så är det, det är så mitt liv är och jag vet inte riktigt vad jag kan göra för att få det bra. Eller egentligen vet jag, men jag är rädd. Som vanligt..Rädd för var världen kan göra och vad som kan hända. Nästan varje dag så går tankarna till dig, ändå. Jag vet inte hur jag ska uttrycka mig, agera eller någonting. Ingen kan veta  vad som händer i framtiden, men man kan ju alltid ha en aning...?

Tråkiga saker har hänt. En vill jag inte prata om här i bloggen. Men en sak är att min fyrhjuling har blivit snodd. KUL! Så jävla tråkigt... Aja dom kommer inte ha någon nytta av en fyrhjuling utan nyckel plus att den var sönder så dom lär ju inte komma någonstans... Jävla idioter!

Det är så jävla tråkigt att det som hänt (som jag inte vill berätta) har hänt igen. Tråkigt är väl ett milt ord, men jag trodde verkligen inte att det skulle hända igen. People don't change I guess... Aja vad ska jag göra åt det? Jag kan inte ändra på människor även om jag väldigt gärna vill göra det och ibland tror på att jag kan göra det. Mår väl inte så bra just nu men hur konstigt är det då. Antar att om jag valt en annan väg hade jag kanske mått bättre, på ett sätt men ändå inte. Jag vet inte, jag vet varken ut eller in längre.

Nu ska jag in till stan, ska handla lite saker till spanien resan... Två låtar som passar bra just nu är:
Erik Hassle - Hurtful och Linkin Park - Crawling

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback