Morrn!

Godmorgon alla glada där ute!
Ska snart äta mina ägg mackor, så klart! Det är verkligen väldigt gott och för er som inte gillar ägg, testa stekt ägg med någon krydda på inte bara vanligt salt och peppar. Personligen har jag grillkrydda och det är godare än vad det låter!
Sen ska jag väl iväg till stallet, idag ska jag rida ut med lola så hon får röra på sig lite, tänkte hoppa några hinder också eftersom hon tycker det är så himla kul :).

Jag håller ju på och sälja min moppe men det går lite trögt, tre st som har hört av sig sen igår, iof är det väl helt okej men jag vill bara få den såld och hoppas på att ingen hör av sig efteråt haha ... Har ju iof skrivit att batteriet är as kasst så det behöver bytas samt att den är repig på ena sidan. Får nog ingen stor slant för den men jag tycker ändå att minsta lilla slant är bra, men jag ska inte nöja mig med något skambud heller, så det så!! :)

Nej nu ska jag äta frukost och sedan åka till stallet! Ikväll ska vi nog ha lite chillkrök hemma hos mor, vi får se... :)

Jag tänker på dig Sara. Älskar dig!


hejdå moppen! kommer inte sakna dig ett jävla skit! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback