Gårdagen

Igår var jag och Nisse och shoppade, eftersom han blev av med alla sina kläder på peace and love... Osis, hehe ;) Men det var kul, men han var en tråkmåns för jag fick knappt shoppa alls för när han var klar då var han trött så det blev inte så mycket för min del :P Så vi gick runt där i stan och han handlade typ två par jeans, några t-shirts, kalsingar... Jag köpte en midjekjol, jeans jacka, en tee och lite örhängen. Sen gick vi och hälsade på fanny på gul och blå och vi babblade lite och vi ska antagligen ses i veckan :) Ska bli mysigt.

Har egentligen inte så mycket att skriva, eller jo skulle kunna skriva hundra sidor om mina nuvarande problem (som aldrig verkar vilja upphöra, eftersom jag inte är villig att ta mig igenom några av dom...) men det känns grymt onödigt.
Men det är ju kul att ena dagen mår man prima och andra vill man bara hoppa framför ett tåg eller nåt! Jävla skit!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback