Framtida yrke?

Jag har precis smällt i mig två ÄGGmackor, såklart. Det var mumsigt men nu har jag sådär äckligt ont i magen igen, har haft det hela dagen. Verkar ha något att göra med att jag äter?? Nej jag vet inte får se hur det känns sen.

Har tänkt lite mer på vad jag vill jobba med. Och jag tror jag vill jobba inom friskvården.. Tänkte först på PT (personlig tränare) och sedan vidareutbilda mig. Men ska nog jobba ett eller två år först tror jag innan jag verkligen bestämmer mig. Har ju också ett år kvar i gymnasiet, herre gud låt det gå SNABBT. Ska sätta mig någon vecka här och göra lite rester. Har ett helt gäng och dom är bara att göra, annars kommer det gå utför, det vill jag ju inte...

Nej nu ska jag gå och lägga mig sängen framför en film (på riktigt den här gången) och hoppas på att min magvärk samt nu huvudvärk går över. God natt på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback