Fääääääärdig

Shit nu har jag städat igen. Det går undan när jag städar! Och det blir mycket städat också... Haha kanske har en framtid som städerska. NOT. Men det blev rent och fint i alla fall! Det är inte så JÄTTE stökigt här men folk tenderar till att inte dammsuga här?? Hmmm jaja det är väl åndå bara jag som dammsuger, ibland Camilla också men camilla å magnus e ju i gbg så det är ovanligt rent i köket... hahaha ;) nu vet vi vilka bovarna är ;) skämt och sido. Men det är i alla fall skönt att gå på golvet utan att känna smutsen under fötterna ;) Ska nog skura också när jag ändå är i farten, eller inte jag vet inte :P

Något som jag är orolig över är mina små snuttisar ozzy och cozy :( Dom har inte kommit hem på två dagar, och dom brukar alltid göra det för att käka och sova.. Och nu håller några på att slå hö/vända hö/samla upp hö på båda sidorna av huset och jag hoppas verkligen inte att dom har varit på någon av åkrarna så dom ligger döda nånstans!! usch det vore ju hemskt :( :( kom hem nu små kluttar!!


så sötaaaaaaaaa!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback