YES!

Premiärdatum för New Moon (twilight 2) är 20/11-09!!!!!!!!!!!! Det är grymt långt kvar, men det skiter jag i för jag är lycklig ändå! Jag ÄLSKAR twilight serien...! Så grymt bra! Nu är jag glaaaaaaaadis!



Nu har jag suttit här och grubblat lite. Och jag undrar varför i helvete jag har slösat bort mitt liv på att må dåligt. Hur jävla kul är det då? Jag tänker må bra! Till varje pris. Jag tänker göra saker jag vill, inte vad någon annan vill. Det vore ju väldigt osmart av mig att göra saker jag inte vill göra! Och jag tänker ingen stå i vägen för mig... För jag förtjänar att vara lycklig och glad. Jag ska kunna skratta och le så att jag känner i hela kroppen att det är på riktigt. NO MORE TEARS!

Fast det är ju lite jobbigt att bo så långt ifrån allt... Helt klart bättre att bo nära staden, men då är jag långt ifrån skolan och hästen... Jävla dilemma. Det är väl bara att prioritera antar jag. Fast jag längtar verkligen tills jag har gått ut skolan och tjänar pengar. Ja som sagt.. No more tears hörrni. Inga onödiga tårar för någon eller något som inte förtjänat dom.
Jag är ung och jag tänker nu nyttja min ungdom så mycket som möjligt! Hoppas den här härliga entusiasmen stannar för evigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback