Tjuvarna snodde min iPod och nu har datorn gått sönder?!

Vad ska jag göra nu då? Mitt liv är förstört *buhuuuuu* haha. Nej men fy tusan, kan man ha mer otur?! Det är lite typiskt mig. Eller okej, det är rättare sagt otur att det händer mig hela tiden. Så nu blir det inga bilder och sådant på ett tag här i bloggen eftersom min dator är sönder (TACK GODE GUD att pappa har en extern hårddisk där jag har kopierat över ALLT från min dator INNAN den gick sönder!) och jag nu sitter på hans dator. Det får bli när jag får en ny, eller en som fungerar åtminstone... Jag hittar heller inte mitt kvitto på iPoden så det är jobbigt, för då måste jag ju köpa en ny. Bajs.

Kände mig inte så kry idag, sov så sjukt dåligt inatt och har känt mig som en zombie idag så jag passade på att läsa "När jag hör din röst" av Stephenie Meyer, och jag råkade visst läsa ut den på typ 7 timmar (450 sidor) det var najs! Den var ruskigt bra :) Man lär känna Jacob mer i den här boken, och han är faktiskt nästan lika underbar som Edward är!
Så nu ska jag börja på tredje boken tjohooo.

Juste, jag alex nisse och mamma var på cirkus cirkör i tisdags och det var rätt grymt faktiskt. Blev lite sugen på det där med akrobatik, såg så jävla kul ut, samtidigt som man måste vara grymt stark och smidig för och det tror jag att jag lätt klarar med massa träning! Det kanske är i akrobatik jag blir proffs i istället för ridsporten? NÄ FAN jag ska bli proffs i båda! VÄNTA BARA :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback