Tjolahopp!

Hej bloggen!

Har precis städat typ hela nedervåningen (övervåningen behöver jag inte bry mig om just nu eftersom den är halvfärdig och omöblerad typ:P) så nu är det fint och det bara glänser överalllt...! haha. Ska snart ta mig nåt att äta, är super hungrig...

Juste, vi har iaf en intressant på Lola just nu vet jag, och det är hela 530 stycken som varit inne och kollat på hennes annons sen igår! COOOLT. Fast man tycker ju att det borde vara lite flera som är intresserade hihi.. Men jag är glad om någon är det och att hon kommer till det bästa hemmet är det absolut viktigaste! Där hon kan få stanna också...

Nej nu får vi allt höras senare, min mage skriker!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback