The winner takes it all!

Ja Abba alltså.

Hej bloggen!

Jag längtar verkligen efter sommaren! Har massa planer :) (om plånboken tillåter), något som jag ska göra är i alla fall att parta på mitt landställe och ha det fett mys med Saris och Emelie, kanske någon mer! Det ska bli kuuuul. Sen ska jag sara och emelie segla med hennes segelbåt, och Sanna också för hon ska köra den ;) haha! Sen kanske jag och sara följer med Emelie till falsterbo, men jag tror inte det kommer att funka för jag ska ta körkort och möjligtvis åka utomlands så då får man spara på cashen! Men jag längtar verkligen...! Sola och bada varje dag, för alla andra sommrar har jag typ inte ens solat, kanske bara ett par gånger och jag undrar varför jag inte blir brun? -_-

här var jag liiiite brun (låt er inte luras av skuggan!) och jag tycker mitt hår har en fiiiiiiiiiiiiin färg på sommarn jag :)


Jag har gått ner ett kilo! JIPPI! Men det verkar ju vara från mina boobs så nu är dom lite mindre än annars och det SUGER :'(

Jaja, jag ska iaf bli grymt het eftersom jag tränar! Så vänta bara...

Nu är det dags för mat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback