Skolstart

Ja idag har skolan börjat. Kändes inte så konstigt, känns typ som vi gick på helg bara och nu har kommit tillbaka efter helgen.. Så det blir nog inte så jobbigt. Något som där emot kommer att bli jobbigt, är allt plugg jag ligger efter med. Men jag ska göra lite varje dag och sedan någon eller några dagar koncetrera mig på plugg i några timmar så jag får mycket gjort så jag kan bli klar med alla dessa rester någon gång! Usch usch. Nej men det ska nog gå bra :)

Imorgon är vi LEDIGA! Halleluja moment! Vet inte varför, först så skulle vi inte varit det men sen ändrades schemat igår och det var tur för då såg jag även att schemat för idag hade ändrats, så vi slutade vid tolv, istället för tio i fyra! Najs.
Jag tror jag ska vila lite nu för jag är trött... Sen blir det träning, fokus på mage och lite david kirsch övningar, david kirsch som även kallas för "the ass master" av karolina kurkova (och nu alla andra) verkar vara riktigt grym. Ska nog beställa en tränings DVD om jag får för mamma eller pappa.

Nej nu ska jag vila tror jag! Sedan kommer jag med mina bästa tips för abs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback