Precis tränat

Nu är jag väl klar för idag då, har kört det där som jag nämnde tidigare, nämligen "8 minutes buns" och den här gången gjorde jag "utfallen" på ett helt annat sätt och fan vad det kändes i benen! Det känns som jag kört för lite så jag kör nog på lite mer ändå sen hihi :P Gjorde lite armhävningar och samt "8 minutes abs" och jag säger bara aaaaaaaaaaj min mage... kramp kramp kramp... Och cyklingen MÅSTE ja ta tag i på ett bättre sätt. Jag kör slut på mig på en gång, och det ger ju knappast resultat.. Ska fråga martin nu medans han ändå är här.. Han kan nog det här eftersom han cyklade så mycket förut när han spelade fotboll.. (Dock inte längre... SLÖFOCK).



utfall: observera att hans knä inte är framför tån det är tydligen väldigt viktigt!

Här är länken: http://se.youtube.com/watch?v=dnBhn7YSsnM&feature=related

Prova det här! Han peppar en riktigt duktigt faktiskt haha.

Kommentarer
Postat av: Josse

du kan ju alltid börja med voltige :) du har du både gymnastik, akrobatiska rörelser och sen hästar i allt :) plus att det är faktiskt världigt roligt, när man väl lär sig att komma upp och börja göra lite övningar på hästryggen :) du borde prova iaf!

puss<3

2009-01-25 @ 15:04:46
URL: http://jossssephine.blogg.se/
Postat av: Julia

hihi okej ja det kanske jag gör! om jag vågar då... (a) saknar dig, puss <3

2009-01-25 @ 18:04:32
URL: http://breitholtzjulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback