Pappa är en jävel på att fixa

Nu sitter jag här med pappas förra dator, som han trodde gått sönder. Men icke, han köpte en grej och sedan funkade den! Och han hade redan hunnit köpa en ny, så jag fick denna, med en bättre hårddisk och den andra nya power saken! Tack.



Jag glömde bort att träna idag, det var nog för att jag fastnade i boken (Ljudet av ditt hjärta, den tredje boken i Stephenie Meyer serien). Så det blir hårdträning imorgon för det ska bli PISS väder så jag tänker fan inte röra mig ur fläcken imorgon! Ska cykla, i en timme eller nåt den här gången. Fast inte jag ska nog bara motionscykla lite och köra lite intervaller och så men inte så jobbigt för jag har ju faktiskt aldrig tränat i hela mitt liv så jag måste ta det lite lugnt. Även om jag klarar mer än vad jag tror så är det nog bra att börja bra ;)

Händer inte så mycket i livet just nu, har bara massa skola att ta igen. Och det ska jag göra... Innan tvåan tar slut i alla fall, haha!

Nej gott folk nu kanske jag ska vara lite social mot Martin som ligger här i sängen och är i princip död så det kanske inte spelar så stor roll om jag är med honom eller inte hehe.. :P

Vi hörs imorgon gott folk, god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback