Nytt år = Ny start

Förhoppningsvis så stämmer min rubrik. Jag tog bort min gamla blogg för att den innehöll mycket negativa inlägg och jag vill inte kunna gå tillbaka och behöva titta på det. Jag tänker istället koncentrera mig så mycket som möjligt att få ett så bra år som möjligt.

Jag kommer skriva om personliga saker (men inte allt för personliga har jag bestämt mig för), mina åsikter, min "modeuppfattning", motgångar/medgångar, hästarna och ibland möjligtivs lite politik. Nä men jag tänkte skriva om allt möjligt i min blogg! En salig blandning. Förhoppningsvis så blir det en rolig blogg att läsa =)


Jag för mer än ett år sedan, men jag gillar blicken!


Kramis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback