Nu är min snuttis här

Martin kom för ett tag sedan och innan det så tränade jag , det blev fokus på ben och rumpa igen och försökte träna magmusklerna och på pilates bollen så gott jag kunde. Sedan blev det bandet igen.. (armar). Jag kommer nog köra ben och framförallt rumpa varje gång jag tränar. Det är där jag helst ut av allt vill se resultat!! Beach 09så klart ;)


En av övningarna jag gjorde idag

Men när man tränar så gäller det att ha tålamod. Att se resultat tar ett bra tag och man måste äta bra och träna framför allt rätt och jag hoppas verkligen jag gör det. Önskar att jag hade en spinningcykel, för det är en effektiv träningsmetod som bygger muskler och bränner fett. Tänk om jag gör fel? Nej det gör jag nog inte... Jag fick ju träningsverk efter tisdagens träning så... Men jag kan känna mig lite förvirrad om det verkligen hjälper, för jag tränar ju inte mer än 20-25 min effektivt och ibland ännu mindre... Vad säger ni? Ger det resultat eller inte? Ska man köra en timme varje gång för att se resultat?

Jag skrev tidigare att jag skulle ge mina bästa tips för abs men jag har lite problem med dom just nu, måste undersöka dom närmre så det får bli senare...

Nej, nu ska jag umgås med min klutt! Imorgon ska vi träna tillsammans så det ska bli jätte roligt :)

Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback