Morrn morrn

God morgon bloggen!
Jag har precis kommit ut ur duschen, och det var sjukt skönt att bara stå där... Och vet ni! I natt så vaknade jag med ett ryck att jag hör någon skrika som om den håller på och dör! Jag hör att det inte kommer ifrån en människa så jag var nästan helt säker på att det var mina katter som höll på och dö utanför (trodde att pappa hade släppt ut dom på kvällen så hade dom inte velat komma in eller nåt) så jag rusar till ytterdörren och öppnar den och så hör jag fortfarande det där skriket och det kommer ifrån vårat "berg" eller vad man ska säga, där eken står, och slutar tvärt några sekunder efter jag öppnat dörren. Hör nåt prassla till där borta i buskarna och jag stänger dörren och ser sedan mina små kluttar stå sömnigt vid mig och titta på mig. Sen efter en liten stund så började det där skriket om igen, fast då stundtals och slutade sen. Sen hörde jag också rådjur som stog och ropade. Men tror ni det kan ha varit en räv som höll på och dö? Vi var hos A-C i lördags ju och då berättade en som också var där att när rävar håller på att dö eller nåt (läs dödas) så låter det skit läskigt och jätte likt en människas "dödsskrik". Ska nog gå dit och titta sen... Hjälp! Hihi



Jag var lite cp igår men jag kan få typ lite panikångest för en stund men sedan idag så var jag vid mitt vett igen så Sara ska i alla fall sova här idag, och kanske imorgon, hoppas jagis, för på fredag kommer iaf martin och sen på lördag är det ju tjejkväll!! :) Det blir skoj.

Nej, nu ska jag äta frukost. Är vråååålhungrig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback