Men yes

Okej hade precis skrivit ett inlägg som jag skulle förhandsgranska och så blev allt fel så då försvann allt så nu orkar jag faktiskt inte skriva om allt. Kort och gott så har jag inte hunnit skriva idag pga lite diskussioner med min kära pojkvän och jag var tvungen att rusa till stallet och sedan tillbaka hem efter att jag var klar då jag kom på att jag inte hade så mycket tid över, jag och sara skulle se twilight och käka på wok mee café! Sagt och gjort, detta är andra gången jag ser twilight och den är så jävla GRYM! Jag ÄLSKAR den! Jag kan knappt vänta tills tvåan kommer ut på bio, vilket blir om ett år exakt typ, kuuuuuuuuuul. Men, den som väntar på något bra väntar aldrig för länge. Eller?

Jag är super duper trött just nu så jag återkommer kanske sedan med lite mat eller träningstips!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback