Måndag + JOBB sökande

Ja idag är det måndag vilket betyder att jag hade skola idag. Kändes inte alls så konstigt, men det var skönt att vi bara hade två lektioner och slutade vid lunch :) Ska snart träna, kommer nog bli efter middagen antagligen. Jag är fortfarande lika fundersam på varför jag inte får träningsverk. Jag får väl köra på extra hårt idag då ;)

Ja, jag sa ju att jag och mamma hade kommit överrens om en sak och nu vågar jag nog säga det. Detta är egentligen bara för min egen skull så jag inte ska springa i förväg när det kanske inte är hundra procent säkert. Men nu är det det så nu tänker jag "avslöja" det. Vi ska sälja Lola. Och det känns väldigt roligt och skönt faktiskt, även om jag kanske kommer sakna henne lite. Lär nog sakna henne mer sen efter hon är såld, men det vet jag ju inte än. Vi ska köpa en ny häst som är högre utbildad och för lite mer pengar, och denna gången en vallack, haha. Det ska bli super kul och spännande att titta på olika hästar och åka runt och provrida igen! Hoppas jag och mamma står på samma sida och tycker bra om samma häst bara, så att det inte blir så att vi vill ha olika hästar. Men men, jag tror nog att det ska funka!

MEN, det blir ingen ny häst förrens jag har fått ett jobb. Så imorgon ska lämna in tre ansökningar på 2 konsum och ett ica. Sedan ska jag skriva några mer CV för andra möjliga jobbställen i VH (västerhaninge). Nåt jobb måste jag ju få! Och jag ska söka som en galning! För jag vill verkligen ha en ny häst! Fast det behöver ju inte bara vara i västerhaninge så klart. Om det är någon där ute som vill ha hjälp av något slag på helgerna mot en peng i månaden så är JAG den rätte! Jag jobbar alltid på järnet och är lätt att jobba med :) Sprid ordet vidare till era nära och kära att jag Julia söker jobb...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback